sias.blogg.se

Mode & Skönhet

Förstå att det inte är roligt mer än en gång!

Publicerad 2013-06-04 18:54:37 i Allmänt,

!Alltså ganska sur nu! Jag visste att jag skulle få F i franska men jag snacka med Cici "min mentor"  och hon sa att jag kanske skulle få F i idrott för att jag hade vart sjuk på så mycke viktigt och geografi lik så! FUCK skolan! jag har kämpat sååå hårt för att åtminstonde få E i alla ämnen men fan heller_! Uch vad jag kom på att de va olämpligt och blogga när man är surl! förlååt men men.. många undra hur jag kunde höja statistiken så snabbt och jag har spridigt bloggen mycke & sen som sagt har jag haft en blogg tidigare med 700 läsare om dagen, som jag nog har kvar lite läsare ifrån! Aja i 8 satsar jag stenhårt i nu! jag vill ha C+ i alla ämnen! jag hoppas att HT 2013 & VT 2014 ska bli dom bästa någonsin och de ska jag för tusan se till! jag sak ju försöka från och med imorgon börja att försöka gå ner i vikt! jag vill gå ner 30 kg! under sommaren.. Nu tror säkert alla att jag är jätte tjock men faktiskt nej, jag har fått sååå sjukt mycke beröm över mina kurvor så aa, men jag känner mig fet som fan' men alla säger att jag har as fina kurvor vilket jag har så svårt & tro på. Imorgon I will start ¤
Hoppas ni har haft en bättre dag en jag ialla fal puss ¤
 

Låt alla vara som dom vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Sia Karlsson

En rolig, Över social tjej som älskar mode och skönhet. Heter Hanna Sia Karlsson men alla kallar mig Sia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela