sias.blogg.se

Mode & Skönhet

Tjaba Tjena Hallå

Publicerad 2013-06-02 18:18:37 i Allmänt,

Hejsan, Idag har jag och Jenna vart i stan.. Vi skulle kolla snygga shorts, Men jag behövde en bikini mer så jag köpte de istället. Först vill jag ha den dära gula som beyonce annonserar över allt, Men sen hitta jag den här lila och älskade den så aa jag tog den helt enkelt för den satt faktiskt mycke snyggare .. Gisa vem jag  såg på stan då!? Jo haha Zara Larsson. Alltså lovar hon är faktiskt finare i verkligheten. Gud så söt hon är! Jag vågade inte gå fram "fast jag stirrade inte" för jag vet att hon hatar de! jag bara låsades som vanligt! Jenna hitta grymt snygga shorts från bik bok dem kosta 299 kr vilket inte va så farligt! Och min bikini topp kosta 79 kr och underdelen 99 kr haha billigt! fynd säger jag bara.
 
Sen lite foton vi va ute och fota lite in Jenna stack hem: Fotona blev lite sådär men vi tränar HAHA puss ha en bra kväll ¤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Sia Karlsson

En rolig, Över social tjej som älskar mode och skönhet. Heter Hanna Sia Karlsson men alla kallar mig Sia

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela